Sider

onsdag 21. november 2007

SOLGT !!

Da har vi fått solgt huset...!!!....
Ble litt lavere enn vi hadde håpet, men er fornøyd alikavell.
Vi regnet litt på det, og fant ut at det var like greit å selge nå istedenfor å gå enda en runde med visning og annonsering. Er jo ikke akkurat billig med annonsering da, og ikke viste vi om vi ville ha fått noe mere heller.... pluss at megleren ville at vi isåfall skulle vente til over jul fordi det er en stille periode fremover nå. Og det hadde vi ikke så inmari lyst til.....
Hadde jo ønske om å komme i hus på det nye stedet til jul...
Og nå gjør vi jo det.....

Så nå er det bare å begnne å pakke, for vi har overtagelse av ny-leiligheten neste onsdag...*hjelp-og-trøst*......

Så egentlig har jeg ikke tid til å sitte her i det hele tatt....

Hvis jeg ikke lar hører fra meg på noen dager, så vet dere jo hvor jeg befinner meg...

2 kommentarer:

Kirsten Aune sa...

Gratulerer, Hege!! Det var moro! Om dere hadde ventet til etter jul, så er det jo ikke sikkert at dere hadde fått noen høyere pris allikevel... Tenker det er godt å være ferdig med prosessen!!

Nå kan du jo begynne å ta fram igjen alt du har måttet stue inn i skuffer og skap på grunn av visning og fotografering... *knis*

Lykke til med flyttinga! :)

God klem

Anita Hagen sa...

Men gud så deilig å ha det i boks da. Gratulerer så mye. Da har nok du mer enn nok å henge fingrene i fremover (bare spør).

Må du love å ta litt vare på det selv oppi alt dette også da. Lykke til med flyttingen. Gleder meg til du er "oppe og går" med hobbysakene dine i ditt nye hjem.

God helg og god klem

Related Posts with Thumbnails