Sider

fredag 19. desember 2008

julepakkelapper

Her pakker vi inn julepakker i fullt tempo om dagen.
Alle gavene er i hus, så nå gjenstår det bare å pakke inn de siste,
og å feste pakkelapper på alle sammen....
I år har jeg laget alle sammen selv...(pakkelappene altså...)...med bivoks.....
Åhhhhhhh, det er så morro.....
Bestilte to kilo med bivoks fra Honningsentralen...så nå skulle jeg ha en stund fremover...
Men altså...pakkelapper.....laget i ATC størrelser i alle farger og med diverse motiver, alt etter som hvem som får gaven......

Her er et lite utvalg.....









4 kommentarer:

Hanne sa...

For noen herlige pakkelapper Hege! Bivoksteknikken er morsom! Det var så utrolig lekkert det kortet jeg fikk av deg! Tusen takk!

Kos deg i jula!
Klem

Åshild sa...

Så flotte pakkelapper, Hege! Og jommen er du god som har alle pakker fiks ferdig! Jeg mangler ennå litt, jeg.... Men jeg har pynta juletreet :)

Ha en fin fredda' kveld, vennen.

Klem

Connie sa...

Utrolig flotte pakkelapper, Hege! Du gjør deg alltid flid med ting, og det blir utrolig lekre resulteter! Du inspirerer, snuppa :-)

Takk for sist!!! Koste meg VELDIG!!!

Sidsel sa...

Hei Hege
Kjempeflotte pakkelapper. Kan vi ta et kurs på hytta til sommeren?
God jul til deg og HELE familien fra Sidsel

Related Posts with Thumbnails