Sider

fredag 28. januar 2011

-klukk-klukk-

I helga er det Hønetreffet her i Hønefoss...kunne jo egentlig ikke vært noe annet sted, med det navnet egentlig....
25 herlige damer skal samles og være kreative....
Papirkreasjoner i alle fasonger og farger skal lages, lattermusklene skal trimmes, og
nye tips og ideer deles...
Og på et Hønetreff må en jo ha en Høne-mug-rug....
Så i gårkveld satte jeg i gang for å finne et koselig motiv jeg kunne bruke... Og etter litt leting på nettet fant jeg dette motivet....
Nå har jeg bare igjen å sy lukkekanten, så er den klar for å innvies....


4 kommentarer:

Mona sa...

Selvfølgelig må du ha mug rug med høner på på en "høne" treff. Tøffe høner. Kos deg på "høne"treffet.

Bente sa...

Så superfin mug rug du har laget:) Den var digg:)) kose deg masse på hønetreff:) gleder meg til å se hva du har laget:)
Klem fra Bente

Anne Lise sa...

Knallstilige høner du har funnet på nettet til denne mug rugen. Ha det kjekt på høne-treff i helga.

Aud sa...

Wow, så flink du er!!!
Skikkelig stilig!

Klem,
Aud

Related Posts with Thumbnails