Sider

onsdag 8. juni 2011

Mobil-etui

På min daglige vandring rundt om i blogg-land, kom jeg over et fint mobil-etui, her hos Vanella... Og når hun i neste innlegg viste fremgangsmåten, kunne jeg ikke la være å prøve meg på et jeg også...
Jeg har laget en håndarbeidsveske, "ugle-sy-veska" , for en stund siden, som bare har et stort rom, og hvor alt havner i bunnen. Så hver gang telefonen ringer, er det en kamp om å finne den, lengst nede i veska.... Nå slipper jeg det, for nå kan jeg henge den fast i hanken, og den er lett tilgjengelig...

Laget en liten lomme foran, sånn at jeg fikk plass til øre-proppene......så vet jeg hvor jeg har de også....


6 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fin, og praktisk denne var!
God onsdag ettermiddag,
klem :O)

Anonym sa...

Fiiiin oppbevaring til mobil og propper. Ja nå blir det ikke vanskelig å finne den. Hilsen Heidi

elin sa...

Kjempefint etui! Mug-rugsene med roser var bare rålekre!!:-) Flott armbånd du fikk, ferskvannsperler er bare lekkert..nesten så jeg fikk lyst å lage smykker igjen. :-)

Aud sa...

Åååh, så fin den ble!♥
Jeg bokmerket den tutorialen hos Vanella i går, så kan nok hende jeg prøver meg på en slik en, jeg også... ;o)

Klem,
Aud

J sa...

Love your phone carrier -- just adorable -- my teens all want one for their ipods too. Your chicken work is fantastic -- we keep chickens for eggs and I've been looking for a cute chicken for a wall hanging. So glad you have google translator on your blog!

Janne sa...

Så flott den var og så lurt det var med en liten lomme til ørepropper ☺

Related Posts with Thumbnails