Sider

onsdag 12. desember 2007

Siste innspurt

Vi er inne i siste innspurt av flyttinga. :yahoo:
I morgen kommer vaskedamene, så da må alt være ute av huset.
Jeg har gitt meg selv vaskedamer i julepressang, som vasker ned huset her til slutt. Tror ikke kroppen min har så mye overskudd til å gjøre det også......

Har vært fem turer på søppelfyllinga...... med en kjempestor kassebil, stappe full......
Gubbelure har hele tiden sagt at vi ikke har så mye ting, men det har han jammen imeg fått spise i seg opp til flere ganger.....
Senest i går spurte ha om, hvor i alle dager har vi hatt alt dette rotet henn....... :dån:
Han er vel som menn flest, det som ikke syntes forde det står bak lukkede dører, finnes ikke..... :wacko:

Men nå begynner vi altså å se en ende på all flyttingen. Og nå gjenstår det bare å vente på møblene som er bestillt og kommer en gang utpå nyåret, sånn at vi kan få plassert alt vi har pakket bort i kasser og esker....

Jeg skal ha julemiddagen i år, som vanlig, men dette året tror jeg faktisk vi tar den på papptallerkner og plastikkrus.....


Fra og med i kveld er jeg uten nett, og får ikke opp noe nytt før onsdag 19.de

Kanskje jeg får tid til å bake noen julekaker også , er ikke så mye som minner om jul på det nye stedet enda. Så litt kakelukt hadde blitt bra......

1 kommentar:

Else Irene sa...

Så lurt med vaskedamer!! Da blir du ihvertfall ikke totalt utslitt til julaften... Tror dere får det koselig på julemiddagen, selv om den blir servert på papptalerkener, og smaker helt sikkert like bra :)

Ha en fin førjulstid, Hege :)

Klem, elsi

Related Posts with Thumbnails