Sider

torsdag 8. mai 2008

Båt.....!!!!!,,,,,

Vi har tittet på båt en god stund. Men vi har jo ikke klart å bestemme oss for hva slags båt vi ville ha.... Vi har jo Tyrifjorden omtrent rett utenfor stuedøra vår, og da må vi jo ha båt.... Vi har vekslet fra jolle på 10 fot, til cabinbåt på 25 fot..... Fra innenbors til utvendig motor.... Fra overbygt til åpen..... Fra norsk til svensk, via polsk, dansk, frank og amerikansk.......*puhhh* Beslutningsvegring????......Neida, bare litt for mye å velge mellom.... Også var det jo prisen da..... Men i går fikk vi endelig bestemt oss...... Det ble en amerikansk båt, Mariah 22SX bow-rider... Og da vi først hadde bestemt oss, kunne den jo ikke komme fort nok..... Men kanskje får vi den rett over helga.....*jippi*.... Da skal jeg være på sjøen hver dag.....for den er akkurat passe stor til at jeg kan kjøre den alene... Så nå har jeg bestilt sol og pent vær helt frem til hvinteren..... Her er noen bilder. Og vi skal IKKE ha rød båt altså..... vår blir i sort og beige.....

3 kommentarer:

Karoline sa...

Så fin båt! :)

Gunhild sa...

Hei Hege! Gratulerer med båt!! Det hørtes utrolig deilig ut med sol og pent vær hver dag fram til vinteren, jeg slenger meg på den bestillingen :) Håper dere får båten raskt så du kan nyte deilige turer på sjøen!

Kjempefine kort du har laget forresten!

Klem fra Gunhild

Anonym sa...

Gratulerer med båt!
Den ser kjempestilig ut :)

Håper det blir masse bra vær til sommeren slik at dere får brukt den mye :)

Related Posts with Thumbnails