Sider

onsdag 27. august 2008

Solgt og kjøpt..

Jeg er ikke så veldig glad i håndtverkere om dagen....
De har invandert livet mitt..
Nå har jeg tatt med meg PC'n opp i senga på hobbyrommet,for det er den eneste plassen det ikke er håndtverkere, og støv.....*gosh*......
Rørleggere, snekkere, elektrikere, malere, formannen i boliglaget og en nabo......samtidig......*dån*...
Egon går runt som en hugg'ern høne, og skjønner ingen ting av hva alle gjør her inne...

Og siden fristen går ut 1.sept må de nok holde på i helgen også.... Veldig glad jeg skal på stempeltreff da, og ikke er hjemme....


Men noen gla'nyheter også da....
Mamma har fått solgt huset sitt, og er klar for å flytte til den nye leiligheten.
Og Trine og Thomas har fått kjøpt seg ny leilighet...*jippi*.. Ja egentlig er det første etg. i et rekkehus.....med en liten hage foran og stor terasse bak, eller omvendt..

Så nå blir det mye pakking og flytting fremover....

Her er "huset" til Trine og Thomas....




Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails