Sider

mandag 28. desember 2009

Julesokk

Lille julaften fikk jeg en melding fra en av ungene, med spørsmål om det
ble julesokk i år..!..?..
Da ungene bodde hjemme hadde vi jo alltid julesokk, av et aller annet slag........ofte raggsokkene til Svend, forde de rommet endel.......
Men etter at de flyttet hjemmefra, ungene altså...... så har vi ikke hatt julesokker. Men det er jo en koselig tradisjon da, så jeg tenkte at jeg kunne jo lage noen sokker, som kunne holde noen år. Så da var det å finne frem symaskina igjen da, og et mønster.....
Noen dager før hadde jeg fått ny "strykepålapper" med navnet mitt...
Syntes det ble ganske så fint med de på også....
Lagde til "svigerbarna" også.
(det mangler en sokk, for den var ikke ferdig da bilde ble tatt)







1 kommentar:

malla-me sa...

Tradisjoner er viktig! Fine julesokker du har sydd.
Marit

Related Posts with Thumbnails