Sider

tirsdag 5. januar 2010

Strikkelue

I romjula var jeg på "Rett og vrang" i Sandvika for å kjøpe garn til å strikke votter, som skal toves.
I oppskrifthefte var det bilde av en stilig lue, som Lene hadde lyst på.
Og merkelig nok lå det noe garn i garnkommoden.....*hummmm*...
Innimellom alle julebesøk og julefilmer på TV, ble det laget en lue.....
Og den blir allerede flittig brukt......
Både Trine og mamma syntes den var så fin, så jeg har laget til de også....... Beige til mamma og grå til Trine.



Har du lyst på en også?????
Kan strikkes på bestilling.
200.- pr stk.
Valgfri farge....



2 kommentarer:

Hanne sa...

Super lue! Er så glad for at jeg bestilte denne av deg:) Den passet perfekt!

Klem Hanne

Helle sa...

Heihei...
En sånn lue ønsker jeg meg naturhvit eller lyyyys grå om mulig ;-)
Den var jo kjempeflott!!
Trenger du noe mål?
Nattahilsen fra Helle

Related Posts with Thumbnails