Sider

torsdag 2. september 2010

Mønster-søken

Jeg trenger litt hjelp, igjen.......
Denne gang lurer jeg på om noen av dere vet hvor jeg kan få tak i dette mønsteret..??..
Jeg syntes dette mønsteret er så koselig, så nå har jeg lyst å prøve meg på dette.
Men har bare funnet mønsteret i USA, men syntes det blir litt klønete....
Har du peiling..???...

Se så flotte stitcherier.....

Herlige fargekombinasjoner.....
Både stitcherier og applikasjoner på en gang.....
Liten "søtnos".....

Håper du kan hjelpe meg....
Dette skal forhåpentligvis bli vinter-håndarbeidet mitt.......

2 kommentarer:

Solveig Bloch sa...

Hei. Jeg har akkurat solgt mitt, og kanskje noen andre vil selge sitt også. Det beste er vel å søke det opp, det er mange australske nettsteder som selger dette.
Du kan glede deg til å sy stitcheriene,... Ønsker deg lykke til med mønster letinga.

Unknown sa...

Hei!
Åhh, det var et nydelig teppe!
Håper du får tak i det.... :O)

Ønsker deg en strålende weekend!

Related Posts with Thumbnails