Sider

onsdag 6. april 2011

Hexagon`r

Hele stuebordet har vært fylt opp med go`saker fra turen, og jeg har hatt problemer med å rydde det bort. Syntes det er så mye fint jeg har handlet, så jeg ville nyte så lenge som mulig.... Men i går begynte jeg så smått.... men underveis ble jeg så fristet til å ta ibruk den ene rullen fra Moda...... måtte bare klippe litt i den.....

Hadde bestilt to pakker med hexagon`r, som jeg hadde lyst til å prøve, sammen med den nye limpennen min..... Så frem med de nye saksene og vips....så hadde jeg klippet maaaaaaaaaaange firkanter jeg skulle bruke .... Måtte renklippe rundt papp-malene, og så var det å lime det fast. Sååååå enkelt da, istedefor å måtte tråkle alle bitene først....

Hva det blir av dette vet jeg ikke enda, men tenkte at det passet fint å ha med på påskeferie.....



4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fine stoffer!
Skjønner du må se litt på alt det fine du har kjøpt :O)
Klem Fredrikke

Berit sa...

Dette blir flott!!!
Jeg ser du har limpennen og da går jo dette i en fei.
Gleder meg til å se fortsettelsen.
Klem Berit

HegeT sa...

Kristin Greaker Mobakk skrev:

Åhh heldige deg Hege! Gleder meg til å se de flotte resultatene

tubakk sa...

Dette vil jeg gjerne høre mer om. Limpenn på hexagoner har jeg ikke hørt om før. Kanskje noe for meg som syr så mye av den sorten bestandig?

Related Posts with Thumbnails