Sider

fredag 30. september 2011

Inspirasjon med Helle Løvenskiold

I går var jeg på Inspirasjonsforedrag med Helle Løvenskiold, på Quilteklubben min...

Og jøjje meg for en herlig dame..!!.. Så full av entusiasme og smittende humør...
Hun hadde med seg masse tepper hun har laget, og snakket litt om hva som hadde inspirert henne til å lage akkurat det teppe...

Quilteklubben skal ha kurs med henne helgen 15-16 oktober, i et mønster som heter "feathered star"... Uheldigvis er jeg opptatt den helgen, men det kommer forhåpentligvis andre muligheter til å gå på kurs med Helle...

Dette er et av teppene Helle viste frem i går...


Denne mønsteret er det Helle skal holde kurs i..... "Feathered star"...
Her er enda et alternativ, forskjellig farge men i samme mønster


Har du muligheten til å væremed på kurs med Helle, tror jeg du kommer til å få en kjempekoselig helg, med masse latter og morro, og mye kunnskap...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails