Sider

søndag 1. januar 2012

Nytt år...

Godt nyttår, alle sammen...


Nyttårshelgen ble benyttet til å ta en tur på hytta, for å komme unna litt, og nyte ro og fred... Har vært mye besøk og middager i jula. Så noen dager alene gjorde godt. En annen grunn til at vi "rømmer" er at Egon ikke er spesielt glad i raketter.... Han får den store skjelven, og leter desperat etter et trygt gjemmested. Noe som pleier å være under stolen vi sitter i..... På hytta er det nesten ingen på denne tiden av året, og derfor også veldig lite raketter.... Noen er det jo, men de er så få, så med TV`n litt høyt på, så går det tå`lig greit... Nå er vi tilbake i hverdagen igjen, i et urørt, snødekt vinterlandskap.... liksom helt nye blanke ark å starte det nye året med...



Noen dager før jul var jeg så heldig å bli plukket ut til å være med på et to dagers "minicruise" til Kiel. Jeg er en "Buzzador", og får i ny og ne produkter jeg skal sjekke ut, og gi tilbakemeldig på hva jeg, og de jeg "buzzer" syntes om produktet.... Denne gang var det altså en tur til Kiel med Color Line og M/S Color Fantasy . Jeg tar med gubben, og reiser en tur på torsdag... Kommer til å legge ut noen innlegg om hvordan det er på tur...Vil du se litt mer om hvordanColor Fantasy er, kan du sjekke her


Ønsker du også bli en "Buzzador, kan du lese litt mere her...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails