Sider

mandag 30. april 2012

Blå/grønn side i Art-Journalen

En ny side i Art-Journalen min igjen...
Koser meg skikkelig når jeg sitter og klasher og griser med maling, spray og stempelputer... Ti`a bare flyr avgårde, og huslige plikter kommer litt i glemmeboka...
Problemet med Art-Journaling jeg har nå, er at jeg ikke helt vet når en side er ferdig..... Hvor er grensen mellom akkurat passe mye/lite, og for mye/lite..??..
Også blir jeg liksom litt redd for å klashe på for mye droddlerier også...tilfelle det blir helt feil...
Men det sies jo så fint at det ikke er noe feil eller riktig i Art-Journaling....så da er det vel bare å holde koken da, og gjøre det sånn en ønsker....




2 kommentarer:

HegeT sa...

Hege Haugland Nilsen skrev:

Jeg synes siden ble kjempefin..

Ineke Original sa...

SUPER! Just love this!

Related Posts with Thumbnails