Sider

søndag 24. juni 2012

TV-arbeid.

Egentlig verker jeg etter å sette meg til bak symaskina og gjøre ferdig Snippespekulasjer, men jeg prøver å være litt sosial i helgene når gubben er hjemme. Så for at ikke fingrene skal være helt arbeidsledige,  har jeg begynt på et nytt "søm over papp" prosjekt...."blomstereng"...som har vært månedens blokk hos LappeMakeriet. Jeg lager mine blomster i blå/grå farger... Og egentlig skal det være et sommerferie-prosjekt...men det er mange nok blomster som skal sys, så jeg kommer sikkert til å ha nok å sy på....



5 kommentarer:

Pauline sa...

Jeg beundrer dere quiltere som driver med håndsøm!! *bøyer meg i støvet*

Nydelige stoffer og farger, gleder meg til å se resultatet etter hvert! :-)

Bodil sa...

Ja, jeg holder også på med håndsøm over papp. Greit å kunne veksle mellom symaskin og sofakroken. Blomstene dine blir kjempefine!

Mona sa...

Nydelige blomster! Deilig å slappe av med litt håndsøm. Her går det i dresden plates. Var så heldig å få restene etter en Boom en syveninne var med på.

Blanda Drops sa...

Så nydelig!! Dette gleder jeg meg til å se ferdig! Fantastiske farger :)

Marte sa...

...og det var bare meg som hadde glemt å logge ut fra bloggen til scrappetreffet i Moss ;)

Related Posts with Thumbnails