Sider

torsdag 17. januar 2013

Vitamin Q

I dag har jeg vært en kjapp tur hos Kathrines Quilte Stue.
Ojojoj.....
Der er det altså så mye lekre stoffer, at man kan jo gå totalt bananas...
Og en stakkar som bare er innom for å kjøpe 1/2 meter stoff, kommer jo ikke derifra uten noen cm ekstra.....
*
Er jo en umulighet å skulle måtte velge bort noe her...
 De lekreste fargekombinasjoner..
 
Tenk deg et koselig teppe å krype under, i disse lekre stoffene....
 
 Eller en drøm om våren, og lange lyse sommernetter......
 Det bugner....
Og uansett vilken vei du ser, blir kreativitets-genet pirret....

Og om ikke hode blir fylt opp av masse ideer, henger det de lekreste tepper overalt, som små fristelser....som bare roper på å bli sydd......av deg.....
Jeg klarte meg ganske bra da, tross alt...... Jeg kom hjem med bare rammestoff og lukkekantstoff i tillegg til det stoffet jeg egentlig skulle ha... Men det er jo stoffer jeg trenger for å fullføre teppet jeg holder på med...
Lommeboka mi var nok ganske så fornøyd med at det ikke ble mere med hjem, iverfall intil
videre.... ;o)

( Noen av bildene er lånt av AbyQuilt, for kameraet mitt hadde ikke lyst til å lagre de jeg tok...)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ojojoj, må nok være med inn der en dag ;-)

Klem Marianne :-)

Solveig Bloch sa...

Skjønner deg så godt. Første gangen jeg var der inne hadde jeg bare en viss sum penger, jeg gikk ut hele tre ganger for tenke. Greide ikke bestemme meg og ble såååå stressa. Lyst på alt!

Related Posts with Thumbnails