Sider

tirsdag 23. juli 2013

Sommerferie

Her har det vært sommerferie, og helt stille på bloggen...
Har vært på hytta, og der er det så dårlig dekning at vi får nesten ikke sendt meldinger med mobilen engang.....langt mindre lagt ut noen innlegg på pc...
Men nå er jeg tilbake, nesten for fullt igjen...
Disse nydelige sol-dagene nytes på båten, på Tyrifjorden.
 
 
Blir nok fort nok inne-vær og tid til mere håndarbeid.
Ikke for det, jeg har holdt meg i vigør på hytta altså, både med papir, garn og stoff. Men det er ikke så mye jeg kan vise frem enda. Ikke før etter lørdag, for da skal det gis bort... ;-)
*
Før jeg dro på hytta, sydde jeg enda en kopp-veske på bestilling.
Fargeønsket var blått....
Dette ble det ferdige resultatet:
 


 
 

1 kommentar:

Dollandesign sa...

Det var en ljus och vacker koppväska som Du visar oss, tycker jag.

Dollandesign

Related Posts with Thumbnails