Sider

mandag 3. februar 2014

LO: Utebordet på hytta

Noen ganger mens jeg har laget scrappesider i Amelia sitt album, har jeg tenkt at; å bare scrappe et bilde er jo litt dumt, for alle de andre bildene i samme "serie" blir jo bare liggende, og ingen får se de. Så jeg fant ut at jeg kunne sette inn en vanlig albumside med lommer, og putte de resterende bildene inn der. Jakten på albumlommer starte, og jeg fant et godt utvalg både på Bikuben og HobbyKunst.
Jeg syntes jeg hadde oppfunnet en genial måte å få med flere bilder på....Helt til jeg oppdaget ProjectLife, (omtrent fire mnd etter at denne siden ble laget) og så at det vistnok var noen som hadde hatt samme ideen som meg...
Men på denne albumsiden var jeg lykkelig uvitende om PL...

Amelia er på besøk på hytta, og syntes at utebordet er et genialt sted å øve seg på å gå...


Her er albumsiden jeg satt inn....

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails