Sider

mandag 10. mars 2014

Reisefeber

Nå har reisefeberen virkelig slått til, og magen er invadert av sommerfugler...
Jeg går litt rundt meg selv, og vet ikke helt hvor jeg skal begynne, og hva jeg skal begynne med.
Penger er vekslet inn, passet ligger klart og alle formelle papirer er skrevet ut. 
Koffertene er funnet frem fra boden, så det er bare å begynne pakkingen.
Om bare 5 dager er vi på vei til Orlando,USA.
Marianne, Anne Kristin og jeg.
Skikkelig husmorferie, med shopping ganske langt opp på "to-do"-lista vår.

Vi skal bo i Davenport, på Bella Piazza




Og bare en liten halvtime unna ligger Disney World, med alle sine parker og attraksjoner.
Så vi håper på godt vær, sånn at vi kan få tatt en tur i en av parkene, hvis vi rekker....innimellom alle butikkene vi har planer om å besøke.. ;-)
Nå må jeg bare få bestemt meg på hva jeg skal ha med meg. Kan ikke være for mye heller, for det må jo være god plass til alle godsakene vi skal ha med hjem...

2 kommentarer:

Hilde sa...

Wow...god tur a!! Ikke gjør noe jeg ikke ville gjort.... sånn som å nøle med å shoppe...

T's Creations sa...

Ønsker dere en riktig god ferie! Kos dere masse og la shoppegenene blomstre. :D Ta masse bilder underveis for eia var man der! :)

Related Posts with Thumbnails