Sider

torsdag 8. april 2010

Påsketur.

I påsken var vi en tur på hytta.
Uka før hadde vi vært der en tur for å måke vei frem, og ta vekk snøen fra terrassen....





Været var ikke den beste, med tåke, regn og grått de fleste
dagene, men supert vær å være inne i......
Vi har kjøpt do til det nye baderommet vårt. Cinderella heter den..... Det er en sånn forbrenningsdo. Så nå slipper vi å gå på utedo'n når det regner og er kaldt.... *jippi*....
Erik og Svend monterte den opp, borret hull i veggen, og satte opp lufterør på utsiden av veggen.


Det er godt med peis når det er ruskevær ute. Det gikk med et helt lass med ved, så all den gamle veden som lå under uthuset ble borte...


På kvelden spilte Erik og jeg Letramix.
Gøy med litt hjernetrim...
Supermorro, ivertfall når jeg slo Erik hver gang....

Egon skjønte ikke helt hvorfor vi hadde dratt med oss snøen inn i stua...
Men snø er snø, og smaker like godt inne som ute...



Etter at Erik dro, kom Trine og Thomas.
De hadde med seg Nintendo Wii.
Vi har spilt det noen ganger før, og det tar jo bare helt av.... Mamma hadde ikke spilt det før, men fikk fort dreisen ....



Vi var med i OL i Vancover.....
Hopp stor bakke, curling, utfor, 500m skøyter og kunsløp...
Skikkelig fokusert... Det er viktig når konkurransen er så hard...


2 kommentarer:

Smått og Stort sa...

Så koselige hyttebilder! Koselig at du vil være med på give awayen min- en fin måte å oppdage nye blogger på :)
Nå skal jeg inn i salgsbloggen din en tur-
hilsen Sissel

Prinsesse Vilikke sa...

Sååå koselig dere har det på hytta!! Lo godt da jeg så bildene fra Wii spilling deres! Konsentrerte, ja!

Related Posts with Thumbnails