Sider

fredag 9. april 2010

Sengeteppe

I en god stund nå ha jeg vært på jakt etter stoffer i forskjellig rødfarger. Alt fra det aller lyseste, til de mørkeste mørke.
Sengeteppe til hytta står på ønskelisten.
Ganske mange stoffbiter har det blitt, og de har ligget i hylla, ferdigvasket og strøket en god stund. Har liksom ikke hatt hjerte til å klippe i de.
Men forrige dagen tok jeg mot til meg, og fant frem skjærebrett, kniv og linjal....

Siden jeg ikke er så dreven i faget enda, har jeg valgt et ikke altfor avansert mønster.
Her har jeg skjært til noen remser og ruter til "Rådhustrapp"....tror det er det det heter....


Her er noen av de innerste rutene i ferd med å ta form. Har tenk å ha en rad til utenpå denne.....
Kommer nok noen flere bilder, når jeg får sydd litt til.....

1 kommentar:

Åse-May sa...

Dette kommer til og bli eit lekkert teppe.Lykke til.

Related Posts with Thumbnails