Sider

onsdag 5. mars 2008

Stempelhyttetur

I helga har jeg vært på den (halv)årlige hytteturen hos Anita.
Hyttetur og hyttetur, fru Blom. For vi er hjemmer hos Anita, men hun bor så langt opp i de Lierske skoger, at det minner om hytta. (ikke huset hennes altså....)
14 stykker var vi, men jeg tror vi til tider hørtes ut som 400....... ivertfall da karaokemaskina ble koblet til.........*gnagsår i øra*....
Vi som sang hadde det råmoro, men å høre på femstemt sang, når det egentlig bare er to som synger, kan bli ganske så slitsomt.
Som alltid på sånne hytteturer har vi jo ikke vett på å legge oss......timene flyr jo bare avgårde. Og vips så er det langt på natt......
Men det er så sosialt, og kreativt, og kulturelt.
Og jammen får vi laget endel også, merkelig nok.....(hadde jo vært bortkastet ellers å drasse med seg sååååååå mye utstyr som vi gjør...)
Og innimellom dette spiser vi herlig mat som Kari lager til oss....*stappmett*
Ingen hyttetur uten bilder.....























3 kommentarer:

Rita sa...

Det ser ut som om dere har hatt en utrolig koselig tur. Så deilig med en hel helg med bare jente-morro.
Tusen takk for koselig kommentar på siden min.
Ja - vi sees i april :) Gleder meg så masse allerede.

Klem
Rita

Elisabeth sa...

hei hei
ååå så koselig dere hadde det da;) det må jo være kjempe gøy med en sånn jente treff..
ha en kjempe fin uke
klem fra elisabeth

Ingvild Bolme sa...

Åååååh så koselig det ser ut som om dere har hatt det! Skulle ønske jeg hadde tid til å komme meg bort på slike turer av og til.... *drømme*

Bloggen din er så trivelig å besøke, veldig inspirerende og hyggelig.

Takk for fin kommentar forresten ;-)

Ha en super helg!

Related Posts with Thumbnails