Sider

lørdag 20. mars 2010

Hobbybøker.

I går, på vår faste fredagshandel, ble jeg stående i en annen kø, frem til kassen, en der vi pleier å stå... vanemennesker..??!!... nei kan du tro det..??...!!
Og der, på bladhyllen, sammen med de gamle bladene, som ingen vil ha fordi at de som står i kø og venter har lest de nesten i filler.... der står det en bok, litt bortgjemt, som jeg absolutt ikke hadde ventet å finne inne på Rema 1000...... "Påske med Tildas venner"... Ja bok var det vel ikke egetlig, eller jo..... bare at den ikke hadde stive permer. Mere som en "paperbag-utgave" egentlig.
Og til den nette sum av 89 kroner...!!!!..... Skikkelig scoop...!!!...
Har jo endel Tildabøker fra før da, men ikke denne, og den hadde så masse fine harepuser som jeg fikk kjempelyst til å sy.....

Og i postkassa, eller rettere sagt på gulvet forran postkassa, lå det en bokpakke fra Hobbyklubben å ventet på meg. Har ventet på denne en stund. Og inni her er det også så masse flotte ideer jeg har lyst til å lage. Spesielt noen store, tøffe, velkomst-høner.... Tenk så koselig å bli møtt av de når du komme hjem til meg da......


Det eneste jeg trenger nå, er flere timer i døgnet, og blekksprutarmer.....sånn at jeg kan holde på med flere prosjekter samtidig...

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails