Sider

lørdag 27. mars 2010

Wallenborg.

Jeg har meldt meg inn i Ringerike Quiltelag, og på siste møte hadde vi besøk av Andre Wallenborg.....

Jeg må innrømme at jeg ikke hadde hørt om han før jeg ble "stoffavhengig" ved juletider.... Men etter det, har jeg sett og lest om han i diverse blogger, om alle som har vært eller skal på kurs med han.

Og nå er jeg en av de som har meldt meg på kurs hos han.

Håper jeg kommer med, for blir det for mange som melder seg på, blir det loddtrekkning. Og med min flaks kan jo det bli spennende.......


Wallenborg holdt et foradrag om hvordan hans vei til å bli designer var blitt til.


Han hadde med seg noen av veskemodellene sine. Og der var det mange flotte varianter. Masse herlige stoff av alle slag. Fiskeskinn og ull, plastikk og japanske silkestoffer i skjønn forening. Utrolig mange spennende løsninger.


Denne lille lekre vesken hadde han laget til datteren sin på 4,5 år.....

Ikke alle småjenter som går med en Wallenborg på armen.... Siden jeg ikke hadde med meg kamera, er bildene lånt fra Lekaquilt

3 kommentarer:

Tovepia sa...

Her var det mye å ønske seg, såå lekre vesker! Dette blir sikkert et kjempekurs!
Misunner dere som syr, skulle gjerne vært flinkere der;)

Ha en koselig kveld og klem fra meg;)

Meta sa...

Når jeg får kjøpt med ny symaskin skal jeg melde meg på kurs,også. har SÅ lyst til å lære å sy vesker.

Ønsker deg en herlig og kreativ påske med masse kos og hygge.:)

Aud sa...

Så artig å se deg finne denne hobbyen med stoff, nål og tråd! Jeg drev på med dette før jeg oppdaget stempler, blekk og papir. ;o)

Når jeg får litt mer tid en gang i fremtiden (håper jeg) så skal jeg nok finne frem sy-sakene igjen, har endel uferdige prosjekter som ligger og venter på å bli ferdige også...

Har du tittet i bloggen til Anna Wight? Hun er så allsidig, både kortmaker, stempelillustratør, fotograf og syerske. Sassy & Sweet Notes

Ha ei fortsatt god helg!

Klem,
Aud

Related Posts with Thumbnails