Sider

torsdag 5. august 2010

Nytt prosjekt...

I går var jeg en tur på IKEA, og kjøpte litt nytt utstyr til hobbyrommet...... nytt arbeidsbord, flere hyller, masse esker og bokser, og ny stol....
Nå skal det bli forrandring her inne. Senga skal ut, hylla skal på andre veggen, og sybordet skal under vindu. Det nye arbeidsbordet skal på plass der hylla og senga står.
Også skal jeg ha en skikkelig opprydding og systematisering her inne. For nå ser det aldeles forferdelig rotete og uoversiktlig her inne....
Har nesten ikke lyst til å vise frem hvordan det ser ut nå, men kjekt å ha et bevis til siden på hvordan det så ut....



Kommer tilbake med bilder av det "nye" hobbyrommet etterhvert..... Nå er det frem med arbeidhansker og søppelsekker.......for her skal det ryddes...!!!...

8 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Jeg har omorganisert jobbplassen min, og jeg er utrolig fornøyd! Mer orden er en bra ting...*smiler*...

Ha en fin dag! :o)

Kort og Søm sa...

Blir spennende å se hvordan det blir hos deg! :O)

-Aina- sa...

Du hadde litt av saker på hobbyrommet ja;)
Tipper det blit godt å få omorganisert og ryddet litt.

Hytta deres ble så fin etter dere pusset den opp.Lyst og lekkert♥

Ønsker deg en fin dag

Hanne sa...

Takk for koselig hilsen! Lykke til med ryddeprosjektet ditt! Gleder meg til å se etter-bilder:)

Klem Hanne

Anne Lise sa...

Skal bli spennende å se forvandlingen her. Synes det har en tendens til å bli fort rotete etter et skippertak også. Må være litt disiplinert. Lykke til med ryddingen.

Bente sa...

Dette såg kjendt ut :-)
Godt du inspirerer til systematisering, det treng eg :-)

Maya sa...

Åhhh det er alltid moro å rydde hobbyrommet!
Man finner bortgjemte og glemte skatter, og så får man så masse inspirasjon etterpå!!
Gleder meg til å se det nye rommet ferdig :)
Klem fra Maya

Elizabet Stilig hjem sa...

Ja, det trengs å tas en opprydning innimellom. Blir spennende å se hvordan det blir.

Lykke til!
Klem Elizabet

Related Posts with Thumbnails