Sider

fredag 17. desember 2010

Julekort

Her er det julekortprodusering om dagen.....*puh*...
Siste lita innspurt...
Og det tar mye lengre tid enn jeg ønsker det gjorde.... Når motivene skal fargelegges, går timene altfor fort, men jeg håper å være ferdig med alle sammen så jeg får postet de i morgen.... Om ikke kvelden strekker til, får jeg sitte oppe i natt.
(akkurat nå angrer jeg bittert på at jeg ikke ble med på julekortutfordringen om å lage julekort gjennom hele året..!!..)
*
hÄnglar & stÄnglar motiv fargelagt med Copic.
Spellbinderdies
Tekst fra Et-Trykk.
Blader fra EK
Hjemmelagde blomster.
Papir fra Maja design.
Perler og glassperler.





3 kommentarer:

Svalen sa...

Mange takk for hyggelig kommentar på bloggen min.
Det blir glade mottakere som får slike flotte kort til jul!
Gode ønsker for helgen,
Svalen.

HegeT sa...

Linda Hjemgård skrev:

Da er vi to Hege, jeg har ett igjen å lage så sier jeg meg ferdig. Nå får det være nok, har laget nesten 100 kort denne mnd...

Aud sa...

Utrolig lekkert!♥

Kom til å tenke på deg som er så flink til å sy da jeg så denne siden med mange kreative kjoler: http://www.2jinter.com/

Kanskje du blir inspirert?

Ha ei god førjuls helg!

Klem,
Aud

Related Posts with Thumbnails