Sider

onsdag 29. desember 2010

"Til svigers"

Det har blitt sydd "noen meter" på hobbyrommet i ti`a før jul....
Hadde jo som mål at jeg skulle sy julepressangene i år......og jammen klarte jeg det også... Ja ikke til alle da, for jeg er verken skredder, skomaker eller sølvsmed. Men alle som kunne få hjemmelagede gaver i år fikk det..
Men det holdt hardt altså.....for innimellom potetskrelling og borddekking, forsvant jeg inn i valk-in-closetet for å sy de siste sømmene....
Løperen under her var den svigermor og svigerfar fikk, og den holdt jeg på å pakke inn da de kom for å bytte gaver med oss....så det holdt akkurat....
Løperen er laget etter et mønster fra AnnaKa, men med egenvalgte farger.
Litt vanskelig å se kanskje, men den er maskinquiltet rund på det hvite feltet....


Og etter responsen fra svigerfar, tror jeg jammen den falt i smak også....

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
En stund siden jeg var inne med deg nå,mange fine innlegg siden sist. Kjempefin duk du har sydd,kreativ du er.
*Romjulsklem*

Bente sa...

Duken du sydde blei kjempeflott.Ikkje rart denn fall i smak.
Kjekt med heimelaga gåver.

Ha fortsatt god romjul :-)

Sølvis blog sa...

Flott farvevalg på den sviger-løperen. Hm - kanskje jeg må sy en til, sev om jeg ikke har kommet lenger enn til å finne fram stoffer og klippe blomster på nr en...

LeKaQuilt sa...

Den er virkelig flott, og jeg er sikker på at svigermor ble veldig glad. Tenk å få så fin julegave !

Related Posts with Thumbnails