Sider

mandag 12. desember 2011

Nr 2 for desember

De aller fleste julekortene er laget, skrevet og levert/sendt, men ikke alle.... Har enda noen jeg skal lage ferdig... Dette kortet fikk jeg laget på Hønetreffet, etter en modell som Marte hadde laget ... Enda en ny bretteteknikk for å få det dobbelt, men slettes ikke så vanskelig når en sitter med fasiten... men desto flere sider som skal pyntes...

Ark fra Maja Design. Englebilde fra Sagen Design. Litt osteklut. Blonde fra E-bay. Knapp fra boksen min, og trå fra Papirpikene. Julepost-tekst fra North Star Stamps.

Tekst fra North Star Stamps. Serviethjerte fra MaritO. Snøstjernene fra Martha Stewart punch. Skrivefeltet fra en Spellbinders.


Tekst fra North Star Stamps. Pion klippeark, med maskinsøm rundt. "bingo" brettet med julpå er fra Inkido.Kakeserviett fra Usa




Dagen i dag skal tilbringes på syrommet, ihåp om å bli ferdig med noen flere julegaver...

2 kommentarer:

Sissel`s syglede sa...

Du store all verden, for et lekkert kort. Hadde jeg klart å lage et slikt fint kort, hadde jeg ALDRI gitt det i fra meg gitt :-))
Utrolig mye flott man kan lage av papir. Aller mest er jeg så imponert over hvordan du har kombinert alt mulig på kortet...LEKKERT!!!!!

Anonym sa...

Hei du har en koselig blogg, massa kjekt og se . Flott julekort du har laga, lurte på om du ville fortelle framgangsmåten eller det er en link.

Siri

Related Posts with Thumbnails