Sider

torsdag 22. mars 2012

Strikket tunika

Jeg er i Design-teamet til Hobby-Kunst i Vestby. Oppdraget jeg fikk denne gangen var å strikke en tunika i str xs. Modellen er strikket i Lerke fra Dale garn. Et utrolig godt garn å strikke av. Tunika-modellen var lett å strikke, og blir kjempefin, pyntet med bånd og blonde. Og er et supert påskehåndarbeid... Oppskriften kommer i forskjellige størrelser, fra xxs - xl.
Oppskriftene er det Tine Solheim som har laget, og hefte inneholder massevis av lekre modeller å lage...alt forenhver smak... Jeg skal garantert lage mere fra det hefte...(til meg selv nestegang..!!)
Mønstre og garn kan du få kjøpt på Hobby-Kunst sin nettside, så har du det i posten om noen dager...





Har du ikke vært på Hobby-Kunst i Vestby, anbefaler jeg på det varmeste at du tar deg en tur..!!..

5 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så fin!!
Nei, der har jeg aldri vært...kanskje jeg må ta meg en tur :O)

Klem Fredrikke

Monica Høiskar sa...

Den var fantastisk flott, Hege! Nyyydelig!

Stor klem fra Monica :)

HegeT sa...

Benthe Groa Tisell skrev:

Lekker ♥

HegeT sa...

Hege Haugland Nilsen skrev:

Så utrolig stilig!!

HegeT sa...

Connie-Helen Baever skrev:

Den henger hos HOBBYKUNST, og pryder vår garnavdeling ♥ Kjempe lekker kjole som jeg kunne tenke meg selv :-)

Related Posts with Thumbnails