Sider

søndag 6. mai 2012

DT-oppdrag

I går feiret HobbyKunst 1 års bursdag, og jeg var der en liten tur..
Jeg er med i DT-teamet der, og hadde strikket ferdig et baby-antrekk som skal brukes som modell i butikken. 
Også fikk jeg kjøpt meg noen akrylmalingsflasker, og hilst på masse herlige "papir-damer" som også hadde tatt seg turen dit.



Oppskriften er fra Sandnes Garn og er strikket i Lanett Superwash.
Dette er str 0-3 mnd.

Her er bilde av oppskriftshefte.
 Modell nr 15...
Både garn og oppskrift kan kjøpes hos HobbyKunst. De har også nettbutikk....

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Kjempe fint sett :O)

hadde tenkt meg ut dit i går,
men syke barn gjorde at jeg måtte holde meg hjemme.

ha en fin uke,
klem Fredrikke

Anonym sa...

Åhh, denne var fin.... Jeg ønsker meg en sånn når jeg selv får barn... en gang...!! hehe.... Flinke mammaen min :)

Related Posts with Thumbnails