Sider

mandag 7. mai 2012

Rosa/gul Art-Journal

Jammen rart hvor fort en kan skifte fra å ikke skulle til å ville hele tiden...
Ja, for sånn føles det ang. Art-Journaling.....
Nå må jeg liksom begrense meg til å "bare" lage en om dagen...
Det det kan skorte litt på er å finne noe å skrive om, for egentlig er jeg vel ikke den som er mest glad i å skrive...
Å prate derimot, har jeg ingen problemer med, stort sett...
Kanskje kommer det av at jeg fekter og gestikulerer masse når jeg prater...
 (ifølge sønnen, som prøvde å binde fast armene mine en gang....da fikk jeg ikke sagt stort gitt)...og det får jeg jo ikke gjort når jeg skriver...
Men altså... på denne siden fant jeg ivertfall et emne å skrive om, siden vi akkurat har åpnet nytt solarium....



Inspirasjonen har jeg hentet fra Kate Crane, som har
Hun har gitt ut to herlige DVD`r med masse gode tips og råd. Hun viser hva slags utstyr du trenger, hva hun bruker, og fargelære på en nyttig måte, div "nyttig scrap"...  Forskjellige teknikker blir nøye forklart, og siden filmingen foregår over skulder`n til Kate, ser du godt hva hun gjør til en hver tid....skikkelig trinn for trinn forklaring.
DVD`ne passer for både nybegynnere og for de som har holdt på litt.
Denne er en "må ha" ting..!!..
DVD`n kan du kjøpe her

2 kommentarer:

Åshild sa...

Så kult at du er hekta, vennen :) Digger det!
Og digger deg :)

Klem

HegeT sa...

Anne Smeby Hagen skrev:

Dette var fantastisk flott Hege♥

Related Posts with Thumbnails