Sider

fredag 20. juli 2012

I handleposen...

Jeg klarte jo ikke å gå helt tomhendt fra Quiltefryd i går da...
I og for seg ingen stor overraskelse kanskje... ;) Noen ting 'måtte' jeg ha, sånn som veske-plast og habalong (tror det er det det kalles, sånn tykk, stiv vatt til å ha inni bager og vesker)
Også fant jeg en plastikkmal og pappmal til 2" hexagoner. Har fått litt dilla på å sy sånne om dagen...
Mønsteret på reise-dokument-mappe, fra Bente Malm har jeg sett på flere ganger, men denne gangen havnet det i handleposen min...
Og de lekre stoffene fra Moda da, som bare lå ved sidna kassa og ropte så høyt de kunne, så de kunne jeg jo ikke la bli igjen...
Blir nok noe fint av de tror jeg...har noen ideer i hode, må bare sjekke om det funker...





4 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Sååå lekkre stoffer - mønsteret ser veldig fint ut!

Mona sa...

Nydelige stoffer. Lett å bli fristet i slike butikker.....

Pauline sa...

Mmmmmmmmmmmmmm!!! Masse deilig quiltesnadder her! De stoffene "sikla" jeg også på i en quiltebutikk nå i ferien, men jeg klarte å beherske meg...

Gleder meg til å se hva du tryller fram av godbitene! :-)

Aud sa...

Er spent på å se hva du gjør med veske-plasten! Kanskje noe nytt å prøve for meg også? ;)

Klem,
Aud

Related Posts with Thumbnails