Sider

søndag 5. august 2012

Prosjekt stellebag..ferdig...

Da var stellebaggen, med mønster fra MyQuilt, ferdig sydd.... juhuuu...
Egentlig var den forholdsvis enkelt å sy, selv om det var mange deler som skulle passe, men et par steder i mønsteret var det litt vanskelig å skjønne hva som mentes. Men med litt gjetting, prøving og litt opprekking gikk det bra til sist...




Oppi baggen har jeg laget en stor mappe til bleier (rommer en hel pakke med nr. 1 bleier),


 en mappe til kremer og våtservietter,


og et liggeunderlag...(fôret med dobbelt lag med vatt, og dobbelt lag med frotè på toppen)





Skulderstroppen er festet med ringer, stroppregulator og krokfester fra en av veskene mine jeg har måttet kasere. Kjekt med gjenbruk.....

Baggen ble overlevert til "bruker`ne" i går, og det hørtes ut som de var fornøyd med den...


6 kommentarer:

Laila sa...

Ei flott og velutstyrt stelleveske. Godt jobba!

Kort og Søm sa...

Så fin!!
Og bra med litt gjenbruk da :O)
Klem Fredrikke

MereteN sa...

ÅÅ den var kjempefin, Hege.
Og så praktisk. (slett ikke ulik fasong til en jeg har fra Simo, så her snakker vi erfaring:o) )
Jeg har savnet regntrekk til min, så kanskje et tips til neste prosjekt?
Klem, Merete

Lappeline ♥ sa...

Så flott ......fine detaljer og flinke du.
De kan være godt fornøyd

Ha en fin ukestart

Klem til deg

Margit sa...

Nydelig! Flotte farger og ei super stelleveske ;O)

Heidi sa...

For en fantastisk flott veske! Nesten så jeg fikk lyst på en til om jeg hadde en slik veske..... :-)Flotte farger og utrolig fint gjennomført! :-)

Related Posts with Thumbnails