Sider

torsdag 1. november 2012

Pantograph bord.

 

I dag fikk jeg endelig rotet meg ut i sykkelboden for å quilte litt på quilteramma mi. Jeg har laget tre tepper som jeg skal bruke om "øve-tepper".
De siste dagene har jeg lagret masse flotte pantograph mønstre, og printet, klippet og limt i noen timer for å få litt lange lengder jeg kunne "kjøre etter".
I mangel av laser-lys, surret jeg fast en lang strikkepinne som jeg brukte som pekespiss.
Det funket overraskende fint, men jeg tror jeg skal spare til laser-lys, blir nok litt enklere å justere quilte-bordene riktig da..
 
 
 



 


 


2 kommentarer:

Lappeline ♥ sa...

Å så spennende med en slik maskin.
Øvelse gjør mester.
Var på kaffelappen på Lappemakeriet forrige tirsdag men da var ikke du der. Var på tur til kusine anne kjersti :)

Kos deg med quiltingen og fin ukeslutt til deg
Klem

Rosehagen sa...

Hei;)
Nå er det en stund siden jeg har tittet innom. Men så mye fint du har laget;) Så imponert over alle nydelige bildene av lille Amelia som du har laget;)
Og skappelgensere!! Jeg brukte min på jobb i går, og mine ikke handarbeidskollegaer var så imponert;))))Gøy;))
Quiltingen ser det ut som du får til også;)))
Her nyter jeg stille nattetimer.


Ønsker deg fine novemberdager;)

Klem fra Ann-M.

Related Posts with Thumbnails