Sider

lørdag 8. desember 2012

Årets stempelpakkeparty

I går gikk det årlige -stempeljente-pakkepartyet- av stablen.
15 papirgale damer samlet hjemme hos meg.
Bortsett fra at alt papirstashet var lagt igjen, og byttet ut med god mat, godt drikke, godt humør, og et berg av pakker....
Snakketøyet er det jo som regel ingen fare med...ei heller denne gang...
 
Bordet ferdig dekket....
Ferske edelgrankvister, som det luktet utrolig godt og ferskt av...
 
Kongler og stearinlys....
 
Hjemmelaget lassagne, salat og hvitløksbrød til middag, og selvfølgelig isbombe til dessert..

 
Etter maten ryddes bordet for alt som kan være i veien for fektende armer, pakkedrakamp og andre uforutsette utbrudd....
For da er det tid for alle pakkene....
Og i år var det masse pakker..!!..

 
Og i år, som i fjor, og andre år før det, er det bestandig noen ting som alle vill ha, og "sloss" om..
I går var det en nydelig, "spikket" tre-engel,
en "blikk"-boks med te-lys,
stjernestempler fra NSS,
en lekker lyslykt,
en pose med div scrappesaker,
og en koppemappe som jeg hadde sydd.... (kommer bilde i morgen..)
 
Og noen vet å finne de største pakkene....
Men det er ikke bestandig at det er de største pakkene som inneholder de største tingene...
sant Kathrine..??..!!.
 
Jeg fikk "stjålet" til meg min del jeg også, selvom jeg hadde flere favoritter, som noen andre stjal fra meg....
Dett er min fangs:
* et stort fat
* kopp med jule-te
* stor pose med juleskolokade
* Shipboardbokstaver, blomst og pappsirkler
* metall-skilt
* klistrebokstaver og halvperler
 
Dette er blitt en koselig juletradisjon.
Men det hadde jo ikke blitt noe morro hvis jeg hadde sittet her alene...
Så tusen, tusen takk for en superkveld, alle herlige stempel/papirgale damer som "tør" takke ja, hvert år...


1 kommentar:

Sissel Anita sa...

ååååå jeg er litt lei meg for at jeg ikke fikk vært med i år.Det er alltid så koselig på disse pakkefestene dine Hege - og hysterisk morsomt når pakkeleken er i full gang.

Related Posts with Thumbnails