Sider

torsdag 20. desember 2012

Ny Skappel genser

Endelig på beina igjen etter flere dager rett ut på sofa`n, med omgangsyke, diare og feber...
Og sånn rett før jul var jo ikke akkurat det noe sjakk-trekk da...
Har fått unnagjort litt gaver i dag, og litt i går... så sånn nogenlunde i rute er jeg, tror jeg, men julekort er det blitt dårlig med...
Får bli sånne "litt utpå nyåret-kort" istedefor.
Men det skal nok bli jul i år også...
 
Jeg har hatt noen strikke-bestillinger på Skappelgensere, og i dag kunne jeg overlevere to av de...
Her er en av de....
 
Denne genseren i voksen str, er strikket i Iris alpkka farge 7772 og Inca Alpakka farge 040  fra Sandnes Garn.
 
Utrolig bløtt og mykt garn å strikke av..
 
 

2 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Så kjedelig å være syk rett før jul.
Det var fine gensere du har strikket,
god jul til deg :O)
Klem Fredrikke

Anna Therese sa...

Er ikke noe kjekt å være syk i julen! Bra du er frisk nå da :)
Disse skappel gensrene er flotte.
Kunne godt ha tenkt meg en slik selv, men er ikke så flink til å strikke.
Ønsker deg en riktig god jul

Related Posts with Thumbnails