Sider

mandag 25. februar 2013

Mobilt syrom

En effektiv, produktiv helg er over, og jeg sitter som et slakt i go`stolen..
Hadde satt meg som mål og gjøre ferdig helgens prosjekt i dag, men kroppen hadde helt andre planer...
Så det får jeg ta iløpet av uka istedefor....
Men helga har vært kjempekoselig..!!..
Truffet masse nye herlige syglade damer. Og lært mange nye lure ting å kunne når man skal lage vesker av ymse slag.
En helg fylt med vitamin Q.
Ikke alle sy-veskene våre ble helt ferdige, var vel bare Helle som kom helt i mål, men alle ble ivertfall ferdig med utsiden. Og det var vell egentlig det mest vriene.
Før vi dro hvert til vårt, måtte jo alle veskene foreviges på bilde....
Så vi stilte de opp, ute på bordet utenfor LappeMakeriet...

 
Mens Anne Kjersti tok bilder av sy-veskene, kunne jeg ikke dy meg , og tok noen bilder av de stolte eierene....som sto og beundret sine verk....

 
 Her er Ann og jeg.
En utrolig flink kursholder, og dyktig mønster-forfatter.
Så har du mulighet til å gå på kurs med henne, så grip sjansen.
 


3 kommentarer:

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så herlig med en sånn helg! Håper du blir ferdig i løpet av uka med din syveske. Jeg synes også at Anna har utrolig fine mønster, liker godt beskrivelsene hennes, og håper på å komme på et kurs med henne! Ser at damene beundrer produktene sine, det har de god grunn til! Det er en god følelse å bruke hendene og lage noe!! Ha en god dag :)

Ann Jorunn sa...

Så flotte vesker, i masse fine farger og motiver.
Jeg kom tilfeldigvis over bloggen din og her var det masse å se og lese. Jeg legger deg til på blogglista mi, for her må jeg stikke innom ofte :)

Ser ut som dere har hatt ei kjempetrivelig helg hos Lappe-makeriet:)

Ha ei fortsatt fin uke:)

Kjersti sa...

Flinke damer:)
God helg!
Klem fra Kjersti:)

Related Posts with Thumbnails