Sider

torsdag 7. februar 2013

Uglelue

For litt siden fikk jeg et litt kamuflert spørsmål om jeg kunne lage en lue...
Ikke vilken som helst lue, men en uglelue...
Og ønske kom fra en ganske stor jente...
(hun vet ikke at jeg har laget den til henne enda, så jeg kan ikke nevne navn....)
Forrige dagen fikk jeg lysten over meg, og fant frem heklenål og garn, og satte igang...
En liten titt på nett for å få litt ideer på hvordan øyne og nebb skulle utføres...
Og nå er den ferdig, og egentlig syntes jeg den ble så artig, at jeg lurer på om jeg må ha en selv også.....
 
 Den er laget helt på frihånd, helt uten mønster, men lånte noen ideer fra nettet for å få øynene litt "jentete"...
 
Øyenvipper må til...
Og jammen fikk jeg en ny bestilling også...
*
Har du også lyst på uglelue?
Jeg lager til deg også...
250 ,- pr stk (+ porto)


3 kommentarer:

Liv Aagot's Quilt Blog sa...

Så morsom! Du må lage mønster, sikkert mange som kunne tenke seg å betale noen kr for det :) hvis ikke får de bestille fra deg :)

lisje astrid's husblogg sa...

Hei :)
Så stilig!Å så mykje fint i bloggen din!

Takk for kjekk helsing frå deg :)

GOD HELG!

:0)

Kjersti sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar Hege, du er jo en av de som inspirerte meg da jeg startet med kort og blogg:) For en kreativitet du har, med hekling, søm og papir - alt like lekkert, imponert jeg!
Ha en fin søndag!
Klem fra Kjersti:)

Related Posts with Thumbnails