Sider

fredag 29. november 2013

Advents-kalender-poser

For litt siden fikk jeg en mail av en dame som hadde funnet bloggen min på leting på nettet.
Det hun var på leting etter var poser som kunne brukes til å ha adventskalenderpakker oppi.
Noen år tilbake lagde jeg noen poser til jentene mine til jul, som jeg puttet smykker oppi. 
Og disse posene hadde damen sett, på bloggen min. Og spørsmålet hennes var om jeg tok på meg oppdraget og sy 24 slike poser til henne, i lin og julerødt.
Og det kunne jeg jo.... ;-)

Så her er jobben i gang...
Klipping av stoff, sying av sidesømmer, og hjørneklipping til bunn.

Ytterposene er ferdig sydd..


Og fôrposene....


I sidesømmen er det laget en åpning til å tre båndet igjennom.
Og rundt kanten sydde jeg en søm for å holde fôret på plass....

Da var alle posene sydd ferdig..


Klare til bruk..
Mangler bare snor, og nummerlapper, men det skulle damen fikse selv...


Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails