Sider

tirsdag 22. januar 2008

To LO`r...

Nå begynner hobbyrommet mitt å komme på plass, så i går fikk jeg ånden over meg, og laget to LO`r. Har lovet meg selv at jeg skal bli myyyyyyye flinkere til å scrappe også.
Har jo masse bilder liggende, så her er det bare å velge og vrake......

Fant noen fine skisser på page maps.

Fant vel egentlig ut at jeg har både behov og lyst til å gå på scrappekurs...
Men øvelse gjør mester......

Her er ressultatene fra i gårkveld...


LO 1, bildene er tatt på Liseberg i fjor sommer.


Et lite nærbilde av detaljene...



LO 2, tatt på hytta, når mamma hadde storvask av trusene sine.... måtte bare ta bilde, det ropte liksom på å bli foreviget.... og teksten sa seg selv....




4 kommentarer:

Hilde sa...

Nei men Hege da - så utrolig lekre LO'er. Både utforming, bilder og farger. Skikkelig knallfine. Legger deg gjerne til i bloggen min hvis det er ok.
Klem fra meg - Hilde

Tonje sa...

Jeg ler meg ihjel av det trusebildet!! For et fantastisk bilde! Synes jo igrunnen ikke du trenger å gå noe kurs jeg da, det ser ut til at du heller kan holde kurs! Ablegøye lo'en var fantastisk fin!!For en flott måte å bli kvitt noen knapper på, eller primablomster for den saks skyld hvis man velger det!

Inger Marie sa...

Herlige Lo´er Hege. Forstår gått du ville forevige de trusene på rad og rekke..knis

Ha en fin onsdagskveld

Klem fra Inger Marie

Tonje sa...

Du er herved utfordret! Sjekk bloggen min!

Related Posts with Thumbnails