Sider

mandag 28. januar 2008

Nye møbler

På onsdag fikk vi stuemøblene våre........flatpakket......*stønn*
De var pakket i esker, av alle størrelser, og skruer og dubbedingser i posevis......sikkert en bærepose tilsammen.
Så vi pakket ut alt, og la det i system, og satte igang......*dobbeltstønn*....

Men for hver skrue vi skrudde på plass, var det en mindre i posen.....
Og etter to dager ble vi ferdig.

Så på torsdag hentet jeg ut alle eskene fra boden som inneholdt ting som skulle inn i hyller og skap....glass, boller, fat, bøker og fotoalbum.
Ble nesten god plass i boden også ......

Her er under montering og etter bildene....










4 kommentarer:

Heidi sa...

At det der tok tid kan jeg skjønne ja, men så lekkert det ble da. Jeg har også lyst på nye møbler, men da må jeg vinne i lotto først. :fnis:

Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Såååå fine Hege! Grattis med nye møbler! Deilig å fornye litt tenker jeg. Håper alt er bra med deg, nå er jeg såååå stolt av meg selv, fikk til slideshowet skjønner du:-).
Jeg skal legge ut mine malte bilder snart..., så du får sett...

Ha det bra denne uken!
Klem:-)

Vibeke Spigseth sa...

Så stilige møbler! Litt kaos til å begynne med hører vel med.... resultatet ble rålekkert!

Ha en fin kveld! :-)

Lenes stempelkrok sa...

Du verden så lekker du har fått det:-)
Og heeeeeeeelt nye møbler...heldiggris!

Gleder meg til å se kjøkkenet når det er ferdig:-)

Klem

Related Posts with Thumbnails