Sider

torsdag 24. januar 2008

Utfordret....

Jeg er blitt utfordret av Aud og Snuppeline.
Utfordringen går ut på at jeg skal:
*skrive syv sanheter om deg selv
*linke til den/de som har utfordret deg
*utfordre syv andre, og legge igjen beskjed i bloggen deres om at de er utfordret...

Disse har jeg utfordret...

Aase
Hege
MaritO
Rita
Stempelgal
Surfine
Stempelglede


1. Jeg hater morgener, de kommer altfor tidlig på dagen!!!!!!

2. Jeg er en skikkelig lesehest, det beste er å sitte krøllet opp i sofaen med en god bok, med bare leselampa tent, etter at alle har gått og lagt seg....

3. Tror jeg skulle ha vært født i et varmere land, for jeg kan ikke få nok sol....

4. Sjokolade er en stor favoritt, men jeg prøver å begrense meg til bare å spise litt i helgene...

5. Har som forsett i år å gå på kurs i scrapping, for jeg har altfor mange bilder som ligge og venter på å bli brukt.

6. Jeg har shoppestopp, for jeg skal til Seattle i USA til høsten på messe, og da må penge-pungen være fylt opp.

7. Når jeg er på hobbyrommet liker jeg at det er system i tingene mine... Ikke at det er ryddig hele tiden, for det lar seg skjelden gjøre, men at ting er på sin faste plass sånn at jeg finner det igjen når jeg skal bruke det....

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails