Sider

torsdag 27. september 2007

Buzzador....

Hei
Jeg har registrert meg som Buzzador på Buzzador.com og foreslår att du også gjør det!
Som Buzzador får du teste nye produkter og tjenester gratis.

Som Buzzador får du, uten å betale noe som helst, være med og teste nye produkter og tjenester.
Det kan for eksempel være dagligvarer, klær, kosmetikk eller andre varer.
Du Buzzer/prater med vennene dine der du treffer dem: på jobben, på skolen, på Internett eller andre steder. Etter hver kampanje rapporterer du dine egne og vennenes meninger om produktet tilbake til oss.

Følg denne lenken, så synes det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som Buzzador er HegeT):
www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=HegeT


Hvis du vil vite mer før du bestemmer dig kan du følge denne lenken:
www.buzzador.com/index.php?lang=no&refstr=HegeT


I dag fikk jeg en stor kartong med Extra drops.......mmmmmmm. de var kjempegode..!!..

Hilsen
Hege

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails