Sider

onsdag 12. september 2007

For 24 år siden...

I dag er det 24 år siden jeg ble mamma for første gang, til Lene.....
Og det var stas kan du tro...
Hun veide 3790, og var 51 cm lang......
Bestefar (Beste) var på sykehusbesøk flere ganger om dagen....
Lene var jo det første barnebarnet, og han var stolt som en hane..

Hun jeg lå på rom sammen med, hadde litt bekymret rynke mellom øynene når han var på besøk. Og etter noen dager klarte hun ikke å dy seg, men måtte spørre om det var far til barnet, for han var jo "litt" gammel.....
Jeg kunne jo forsikre henne om at, neida, det er bare Beste, og mannen min er bare halvparten så gammel.....
Tror hun ble litt flau......

Her er Lene 4 uker.....



Og her er hun 3 mnd....


Sånn ser hun ut i dag...
Bilde er tatt på hytta i sommer....

4 kommentarer:

aase sa...

Grattis med dagen til "vesla" da Hege!!! Jamme har hun vokst på de åra!!!! Vakker og voksen ja!!!

Grattis med nytt kamera også!! Du er herved utfordret til å levere en lO av babyen din , innen helgen er omme!!!! Jeg forventer å se en baby LO her på mandag!!!

Ania sa...

Hehe, for en artig historie :) Gratulerer med bursdagsbarnet :)

Åshild sa...

Nå har jeg endelig fått somlet meg til å legge deg inn i blogglink-lista mi! Har tenkt på det sååå lenge...

Så - da måtte jeg jo innom og legge igjen en god klem! Gleder meg til en 'årntli' en! :)

Monica Therese sa...

Gratulerer så mye med 24 års dagen til datteren din =)

Related Posts with Thumbnails