Sider

fredag 21. september 2007

Tidspress,,,,,

Tida går så altfor fort.....

Den ene dagen avløser den andre....... dag etter dag.......som vips blir uker.....
Jeg har masse planer, men tida strekker ikke til til mere en bare noen få.....

Nå holder jeg på med NM oppgavene mine, hver ledige stund.
Jeg hadde så mange ideer, men nå er nesten tida blitt borte, hvor ble den egentlig av???
Jeg har fått ferdig to av tre oppgaver, og er ganske fornøyd med de, egentlig...
Men den siste sitter langt inne altså....
Ikke alle ideer er like gjennomførbare..... det stopper opp i tekniske problemer liksom...

Men jeg prøver å utfordre meg selv, med å finne på noe nytt, og det er jammen ikke bare enkelt skal jeg si deg....
Jeg er jo ikke akkurat kjent for å finne opp nyheter......jeg hermer mest jeg....
Men nå må jeg jo, hvis jeg skal ha noe som helst sjanse i NM. Så jeg ordner og styrer, og prøver og feiler....... hobbyrommet mitt ser ikke ut om dagen....
Så forhåpentligvis blir jeg ferdig til å levere inn bidragene mine 1. oktober.

Og etter det, skal jeg bare lage kort jeg liker, og som jeg slipper å finne opp noe nytt til....

God helg, alle sammen

Ingen kommentarer:

Related Posts with Thumbnails