Sider

mandag 1. februar 2010

Mandag morgen.

Da er enda en forsending med lue og pulsvanter laget og sendt avgårde.
Og neste bestilling er snart ferdig.
Fikk strikket endel i helgen, var sammen med koselige, kreative damer.
Sånne sosiale sammenkomster gir masse glede og latter, men søvn blir det ganske lite med , så i dag er det enda mere slow motion enn til vanlig.....
Nå skal jeg og Egon ut på tur..... har kledd meg godt, for her har det blitt iskaldt igjen.....- 21 i dag.....brrrrrrrrr......








3 kommentarer:

Maria ( Idekroken ) sa...

Hei du :)

Så flink du er! Veldig fint sett du har strikket.
Jeg holder også på med det samme.Moro å lage noe, som folk liker så godt at de vil betale for det ;)
Har tittet rundt på siden din og synes du er utrolig kreativ :)

Ha en fin uke. Klemmer fra meg

Louise sa...

Kjempe lekkert :-)
Jeg har vært på jakt etter sånn lue lenge, kunne du tenke deg å si hvor du har fuunet oppskriften? (garntype / hefte) Jeg liker nemlig å stikke og dette hadde vært et helt topp proskjekt..

Louise sa...

Tusen tusen takk for svar, Hege :-)
Skal ut å kjøpe garn idag..
Hilsen
Louise

Related Posts with Thumbnails