Sider

lørdag 1. mai 2010

Loppefunn

I dag har jeg vært på loppemarked
To stykker faktisk......
Først var jeg på skolen i Åsa..... Og der var det ikke bare jeg som var....*hjelpes meg*...... Jeg var ute i god tid, til tross for øs-pøs-regn, men enda var det mange som sto i kø før meg. Heldigvis fikk jeg parkeringsplass rett bak skolen, i motsettning til de som kom litt senere og måtte stå laaaaaaaaaaaaangt nedover i veien....
Klokka 10.00 åpnet de dørene, eller rettere sakt, klippet de snora. Og folk formelig løp inn. Minnet litt om når startskudde går på Oslo Maraton......
Jeg skled rett og slett inn i stoff og tekstil avdelinga, etter å ha blitt knuffet nedover en ganske gjørmete sti...
Det var mange, lange bord som bare bugnet med sengetøy, duker og gardiner..... *himmelrike*.... Jeg fikk med med masse fint for bare 60.-..!!!!!..


Denne lampe hang så fint ned fra taket inne i lampeavdelinge, og ventet på at jeg skulle kjøpe den.
Den skal males/lakkes hvit, og pusses så den ser litt slitt ut. Og så skal den få henge over spisestuebordet vårt. Kanhende kommer det litt pynt på også etterhvert, men syntes egentlig den var flott i sin enkelhet....
150.- var vel en grei pris.?!...

Jeg måtte en tur innom Bryn skole også, men der var det ganske utplukket da jeg kom, og skikkelig kaos, men jeg fant da litt til. Betalte 50.- for disse.
Kjøpte en vegghylle med knagger og kleshenger-stang også som skal males hvit, og henges på soverommet på hytta.
Jeg er superførnøyd med dagens fangst...!!...
Alle stoffene er allerede i vaskemaskina, og snart skal de strykes og brettes pent.....
Må nok la de ligge i hylla til beskuelse litt, før jeg våger meg til å klippe i de.....

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Lampa var super og den blir flott når du får malt den. Stoffene gleder jeg meg til å se hva du gjør med, for her var det skikkelig fargerike stoffer.
Ha en god søndag videre og klem fra meg;)

Unknown sa...

Skjønner godt at du er fornøyd med loppis-funnene dine. Flotte retrostoffer som er så populære for tiden. Lampen din er også kjempeflott. Jeg har en som ligner, den sprayet jeg i zink med en liten dæsh sølv... Ble veldig godt fornøyd med den! Den akn beskues på bloggen min!

klem

Anonym sa...

Er du også en slik som nyter å bare se på på stoffer!
Slik er jeg.
Gratulerer med god fangst! Tenker du skal sove godt inatt. Og så flott lampe, da.

Ha en kjempefin uke, Hege!

Elizabet Stilig hjem sa...

Så mange flotte tinf du har fått med deg!! Skjønner godt at du er fornøyd.

Tusen takk for hyggelig bursdagshilsen du la igjen hos meg.

Klem Elizabet

Related Posts with Thumbnails