Sider

søndag 29. mai 2011

70 års kort..

I går var vi i svigermors 70 års dag. Eller som vi skrev på kortet hennes.....den 41.ste 29års dagen hennes....


Det ble en gaveeske denne gangen, for det skulle ligge en gave oppi, et hals-smykke.
Esken er laget etter denne malen.

Papiret jeg har brukt er fra Pinkpaislee

Bilde fra Sagen design

All tekst fra "Ett-trykk"

Blonder og bånd fra E-bay og Etsy

Blomster fra Prima og North Star Stamps

Knapper, osteklut, gammel bokside, tag og metallramme

Sharms-hjerte fra Kort og Godt

Lås fra Tim Holtz














PS:


Jeg har problemer med Blogger om dagen......
Får ikke tilgang til å kommentere i andre blogger.

Jeg blir avvist når jeg skal bekrefte innlegget, og blir logget av, med beskjed om at jeg må bekrefte innlegget igjen..... Og det hjelper ikke å prøve å logge på igjen heller....


Håper det snart blir en ordning, for det er ikke no` gøy å ikke kunne kommentere hos dere.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh, det kortet var kjempe fint...eller boksen da... Regner med at alle kommenterte hvor fin den var.. :)Klem Lenemor

Bente sa...

Nydeleg kort/gåveeske.
Du er jammen flink.

Problema med blogger er likt over heile fjøla, trur eg.
Eg fekk rådet å "hake vekk" den ruta der det står "forbli pålogget"i. det gjorde eg og då funka det som det skulle.

Tovepia sa...

Dette "kortet" var jo en gave i seg selv, skikkelig lekkert! Du har laget mange nydelige kort her, ser jeg.
Problemer overalt har jeg inntrykk av, men flere har gått til Firefox, og det har hjulpet...jeg bruker bare Firefox og har ikke hatt problemer så langt...bank i bordet:O))
Kelm fra meg;)

Related Posts with Thumbnails