Sider

tirsdag 3. mai 2011

Høne-mug-rug.


Til helgens Hønetreff laget jeg noen mug-rugs, som skulle loddes ut som premier.
Siste hønetreff jeg var på hadde jeg laget en mug-rug som jeg skulle bruke selv, men den fikk MarotO tak i, og så ble den med henne hjem istedenfor... Hun nevnte at hun kunne tenke seg noen til til helgens treff. Og som sagt, så gjort.....

Dette er de fire utgavene... Mønsteret er hentet fra "Familien" fra juli 2010...

På hver mug-rug har jeg stitchet -"hønetreff april 2011"-







14 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Disse er bare fantastisk kule og vakre på en og samme tid! Jeg er utrolig heldig som fikk med meg en adem hjem og gleder meg masse til å bruke den!

Unknown sa...

Åhh, de er supersøte... :O)
perfekt til sånne hønetreff.... :O)

Hvordan melder man seg på til sånne treff? Er det helt i privat regi eller er det via et forum... :O)

Ønsker deg en fin kveld!

Kort og Søm sa...

Kjempe fine!
Klem Fredrikke

HegeT sa...

Elin Pettersen skrev:

Kjempeherlige mug-rugs! :-)

HegeT sa...

Trine E. Lisødegård skrev:

Virkelig snilt av deg å lage så mange til treffet! Klemmm! :)

HegeT sa...

Anne Marte Olaussen skrev:

jeg synes de er helt herlige!! Flinka :)

HegeT sa...

Benthe Groa Tisell skrev:

Kjempe flott mug-rugs <3

HegeT sa...

Elisabeth Lukassen Christiansen skrev:

veldig flotte var de. Men man har vel ikke lyst å søle på de. Må ha de til pynt bare kanskje.. Heldig de som fikk med seg et slikt minne da. Du er flink Hege.

Siri sa...

Jeg har sett mange mug rugs rundt omkring, men disse var ualminnelig flotte! Hilsen Siri:-)

HegeT sa...

Mette Sagen Hjerpseth skrev:

Og tenk at jeg vant én av dem! Da ble jeg glad, da! :0)

lise sa...

Så ultrakule!

Bente sa...

Desse var knalltøffe, Hege.
Heldige var dei som vant seg ein slik :-)

Sivic sa...

Det er litt flaut å spørre, men hva er mug-rug?
Uansett størrelse og hva de er beregnet for, så er de kjempestilige!!!

Josefina sa...

Hello!
i like your work and I congratulate them
have a good day
Josefina
tijeras y cuchara wordpress.com

Related Posts with Thumbnails