Sider

torsdag 26. mai 2011

Go`bedringskort

Her er det andre vintage kortet jeg har laget....
Et go`bedringskort til Tone.
Ganske artig egentlig, å lage sånne vintagekort, men  utfordrende også, for jeg har funnet ut at jeg er ganske så konservativ og liker å ha ting i rette vinkler og i system. Så det å rive og skrape (mye), og sette ting litt sånn på måfå, er en stooooooooor utfordring.....men jeg øver og øver...

På dette kortet har jeg brukt papirer fra TPC studio
Utklippsbilde fra Sagen designe
Blonder, trå, bling, tags, gammel bokside og papirramme
Charms fra Kort og Godt
Stempel inni kortet fra Stempelglede
Sommerfuglpunch fra MS
Blomster fra Nort Star Stamps

2 kommentarer:

Trinemor (datter-Trine) sa...

Den var veldig veldig veldig fin!!! Skikkelig fin!:-)

Trinemor igjen.. sa...

Kult når d er litt hulter til bulter..:-)

Related Posts with Thumbnails